Verbetering en klachten

Vragen en suggesties voor Rosariumhorst

Introductie

In verpleeghuis Rosariumhorst maken we het u graag naar de zin. Daar doen we allemaal ons best voor. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een idee hoe het beter kan? Heeft u een vraag of suggestie? Of wilt u een klacht indienen? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw stem te laten horen.

Klantonderzoek Rosariumhorst

Twee keer per jaar houden we in Rosariumhorst een klantonderzoek. Krijgt u de vraag om deel te nemen? Doe mee, want dit is uw kans om uw mening en uw ideeën door te geven.

Spreek erover met onze medewerkers

Heeft u een vraag, idee of opmerking? Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Uw contactverzorgende luistert graag naar u. Komt u er samen niet uit? Dan kunnen u en uw familie ook een afspraak maken met de coördinerende verpleegkundige of de teammanagers van Rosariumhorst.

De cliëntvertrouwenspersoon van Rosariumhorst

Vindt u het moeilijk om met de betrokken medewerkers of teammanagers over uw klacht te praten? Dan kunt u in Rosariumhorst terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon. Deze zorgt voor bemiddeling en probeert in goed overleg tot een oplossing te komen.

Klachtencommissie

Bij Rosariumhorst zien we uw klacht als een kans om het nog beter te doen. Lucht gerust uw hart bij de medewerkers, teammanagers of onze cliëntvertrouwenspersoon. We gaan serieus en open met uw klacht om en proberen er samen met u uit te komen. Lukt dat niet en wilt u geen bemiddeling door onze cliëntvertrouwenspersoon? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Evean. Stuur een e-mail naar klachtencommissie@evean.nl. Een brief sturen kan ook: Klachtencommissie Evean, Postbus 68, 1440 AB Purmerend.